materiaal
1 spelbord, 1 draaiwijzer en voor elke speler: 1 spelfiguur en 10 etenswaren





De spelers kruipen in de huis van Rupsje Nooitgenoeg en proberen als eerste hun buikje vol te eten.
1 spelbord, 1 draaiwijzer en voor elke speler: 1 spelfiguur en 10 etenswaren





De 40 etenswaren worden op voorraad gelegd. Het spelbord toont een parcours van start tot finish. Elke speler plaatst zijn spelfiguur op start.
Rupsje Nooitgenoeg wordt gespeeld in de richting van de klok. In zijn beurt draait de speler aan de draaischijf en voert de aangegeven aktie uit. Draait de speler een zon, dan verplaatst de speler zijn spelfiguur net zoveel stappen vooruit als de draaischijf aangeeft. Draait de speler een maan, dan gaat de beurt direct naar de volgende speler. Als de spelfiguur langs een speciaal veld komt, moet de spelfiguur daar stoppen, ook al zou hij volgens de draaischijf nog verder mogen lopen. In zijn volgende beurt kan hij proberen om verder te komen:
Het spel eindigt als een speler de finish bereikt. Deze speler is de winnaar van het spel.
Het spel is gebaseerd op het bekende boek Rupsje Nooitgenoeg van Eric Carle. Het spel volgt het verhaal op de voet: Rupsje Nooitgenoeg heeft honger. Hij eet maar door. Als alle blaadjes op zijn, begint hij aan taart, worst, snoep, fruit en chocolade.